Vilner представи проекта Bentley Continental GT

Main June 4, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 6405 views | no comments

Дизайнерското тунинг студио Vilner на Атанас Вилнер е готово с първия цялостен проект на базата на първа генерация Bentley Continental GT. Клиентът на автомобила е пожелал модификациите преди 8 месеца. Оригиналният външен цвят е Racing Green, а интериорът от стандартен заводски пакет в цвят шафран с кафяви дървени апликации. Студиото работи в 3 направления:1. Екстериорна промяна с цел по-агресивна и уникална визия2. Изцяло нов интериор.3. Увеличаване на мощността.Проектът на екстериора и интериора е направен от дизайнерите на Vilner, изцяло съобразен с желанията на клиента. Визията на автомобила е сериозно променена. Общо дължината е увеличена с 13 см, ширината с 16 см. В екстериора са използвани нови карбонови детайли, напълно обновени са всички елементи - без линията на тавана. Целта е по-агресивен и индивидуален вид на автомобила. Предната част на автомобилът е удължена с 8 см, а задната - с 5 см. По идея и дизайн на Vilner са също карбоновия преден спойлер, карбоновия заден спойлер и задния дифузьор. Променени са изцяло и накрайниците на ауспусите.Автомобилът от заводски Racing Green цвят е пребоядисан в сив графит мат. Вътрешната част на фаровете е изработена от карбон. Стоповете също са ‘гримирани’. Интериорът от стандартен заводски пакет в цвят шафран с кафяви дървени апликации е изцяло променен. Прецизно е изработен в черен цвят с акценти от бордо. Материалите са черна алкантара, черна естествена кожа и черна екзотична кожа с шарка на кобра. Шевовете и коланите са в бордо. Тъмно червен цвят дискретно се забелязва и в джобовете на вратите, подлакътника и скоростния лост. Крилата - знакът и символът на Bentley са избродирани с бордо шев върху седалките, както и присъстват в дизайна на страничната част на седалките. Перата влизат като мощен и същевременно неангажиращ погледа и вниманието акцент и във всички дървени елементи от интериора. Прецизно и старателно са аерографирани и покрити с лак. Таванът е облечен в черна алкантара с декоративна шарка, която присъства и на седалките. Воланът е с променена форма, съобразена със захвата на шофьора. Под капака промените също не са малко. Мощността е увеличена от 559 на 660, а максималният въртящ момент от 650 на 780 Нм. Максималната скорост е повишена на 325 км/ч от стандартната 318.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...