Динамично концептуално купе с мощна плъгинхибридна система ще покаже Audi на започващото от 6 януари в Лас Вегас изложение за потребителска електроника (CES).
Audi Sport quattro laserlight е реминисценция на класическото Sport quattro от 1983 г., но с технологии от бъдещето. Автомобилът е с e-tron задвижване с макс. мощност на системата 515 кВт (700 к.с.) и макс. въртящ момент от 800 Нм, съчетана с впечатляващо нисък среден разход от порядъка на 2,5 л/100 км. Всички досегашни светлини буквално ще бледнеят пред новите лазерни предни фарове, с които е обзаведен автомобилът, обещават от Audi.
4,0-литровият V8 битурбомотор TFSI е с макс. мощност от 560 к.с. и макс. въртящ момент от 700 Нм. Разположен между него и трансмисията, оформеният като диск електрически двигател осигурява мощност от 110 кВт и въртящ момент от 400 Нм. Той черпи енергия от литиевойонен акумулатор, монтиран отзад. В електрически режим колата изминава до 50 км.
В спортен режим, когато оперират и двата двигателя, колата ускорява от място до 100 км/ч за 3,7 сек и постига макс. скорост от 305 км/ч.
Цветът е „плазма червено“, а колелата са огромни (285/30 R 21). Съчетани са с каросерия на безпардонен спортист с три врати. При колесна база от 2784 мм, дължина от 4602 мм и широчина от 1964 мм, концепцията е висока едва 1386 мм. Заедно с акумулатора за електрическия мотор автомобилът тежи само 1850 кг.
Предните светлини комбинират лазерните и LED технологиите. Мощните лазерни диоди са значително по-малки от тези с течни кристали. Диаметърът им е едва няколко микрона, но осветяват пътя до 500 метра. Те са приблизително два пъти по-ефективни и по-ярки от LED-светлините.
Изключително спортният интериор е фокусиран върху шофьора. Интерфейсът на всички системи на борда се приближава максимално до този на смартфоните, като възможностите за гласово управление са изведени на още по-високо технологично ниво.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!