Шефът на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе обяви нов единен мениджърски екип за двете компании, управлявани от селективни кадри от Fiat, като това е крачка напред в обединяването на производителите.
Леките автомобили Fiat и марките Chrysler-Lancia ще имат нови изпълнителни директори, докато регионалните шефове ще отговарят за операциите на Fiat и Chrysler в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. Това влиза в сила от 1 септември. Маркионе ще запази позицията си за Fiat и Chrysler в Северна Америка.
Джани Кода, ръководител на доставките във Fiat, бе избран да движи операциите в Европа, Африка и Средния Изток. Кледорвино Белини, шеф на Fiat в Бразилия, ще ръководи Южна Америка, най-плодоносния пазар на Fiat, а Майкъл Манли ще се грижи за продажбите и печалбата в Азия. Той ще продължи да движи операциите и по марката Jeep.
„Достигнахме точния момент да ускорим интегрирането на Fiat и Chrysler“, е заявил в заключение Маркионе.
Регионалните шефове ще бъдат част от общия управителен съвет от 22 мениджъри, в това число и генералния директор. Структурата ще е най-важният орган при вземането на решения извън борда на директорите.
Четиринадесет от мениджърите идват от от Fiat.
Оливер Франсоа оглавява марката Fiat, след като в момента е управителен директор на Chrysler-Lancia. Неговото място ще заеме Саад Чехаб, в момента бос на рекламата в Chrysler. Французинът обаче ще се наложи да съвмести новата си длъжност и с функциите си в отдел маркетинг и комуникации от двете страни на Атлантика, където ще бъде главен творчески директор и ще бъде глобален ръководител на рекламния отдел. Идеята на цялото това преструктуриране е да се пестят разходи.
Анализаторите на пазара смятат, че решенията на Маркионе ясно показват, че центърът на тежестта на компанията този път е насочен към САЩ.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!