Чрез социалните мрежи като Facebook, Twitter или Google+ автомобилните конструктори имат на свое разположение още едно средство, с което могат да определят и в количествено отношение своята популярност. Битката за нови привърженици вече е в разгара си.
Наскоро Ferrari прескочи впечатляващия брой от 8 милиона фенове на официалната си страница във Facebook - факт, който нарежда марката на най-високото стъпало на подиума. За да отпразнува събитието, Ferrari извади на сцената един 458 Italia, а той от своя страна изпълни красив танц на четири гуми в уникален музикален акомпанимент. В крайна сметка автомобилът изписа на пистата числото 8 000 000. Впечатляващо наистина.
Да бъде отбелязан рекордът точно по този начин, е съвсем по вкуса на Ferrari. Нека да си припомним и още нещо – примерно, че Porsche пък предпочита да празнува такива събития, като украсява някой от своите модели с имената или със снимки на свои най-запалени почитатели.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!