Годината на спортните автомобили 2013/2014 ще мине под знака на тандема BMW M3/M4. Няма много други машини, които да са по-значими за имиджа на баварците. При новото поколение обаче има една съществена промяна: версията с четири врати се казва М3, а купето – М4. Друг съществен факт: под предния капак вече не работи високооборотен V8, а редови „шестак“ с два турбокомпресора. С новото принудително нагнетяване пред тунинг компаниите се разкриват и нови хоризонти.
Докато преди беше значително по-трудно да „изстискаш“ още кончета от атмосферния „осмак“, сега това е по-лесно със свръхпълненето. Затова и не е изненадващ фактът, че тунинг гилдията предлага на клиентите си от 500 конски сили нагоре. Някои поставят допълнителен контролен модул към електрониката на колата, а други правят класически чиптунинг. Момчетата на Alpha N например постигат 516 к.с. с допълнителната „кутийка“ Evox, промени в началото на генерацията и спортни катализатори. Като добавка към това идват окачването
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!